Nombre de messages : 974 Age : 30 Citation du moment : Early to rise and early to bed makes a man healthy but socially dead. Date d'inscription : 06/08/2006
Juste parce que je l'ai dans la tête et que je trouve qu'elle bouge bien...
Superstar, where you from, how's it going ? I know you, got a clue what you're doing You can play brand new to all the other chicks out here But I know what you are, what you are baby
Look at you, getting more than just a re-up Baby you got all the puppets with their strings up Fakin' like a good one, but I call 'em like I see 'em I know what you are, what you are baby
Womanizer, woman, womanizer, you're a womanizer Oh, womanizer, oh, you're a womanizer, baby You, you, you are, you, you, you, are Womanizer, womanizer, womanizer, womanizer...
Liliann Evans Admin
Nombre de messages : 1555 Age : 32 Humeur : Cupido sucks. Citation du moment : Then, I'll go back and we'll pump it up. Date d'inscription : 16/07/2006
Se o vento sopra sem sentido Si le vent souffle sans direction As estrelas podem me guiar Les étoiles peuvent me guider Se eu não te tenho aqui comigo Si je ne t'ai pas auprès de moi Quando sonho eu posso encontrar Quand je rêve je peux retrouver
A liberdade sempre andou comigo La liberté a toujours été à mes côtés Nas esquinas de algum lugar Dans les coins de quelque part Mas o meu lugar é estar contigo Mais ma place c'est près de toi Eu não posso mais me controlar Je ne peux plus me contrôler
Por mais que eu tente lhe dizer Même si j'essaye sans cesse de te dire O quanto eu sinto por você Tout ce que je ressens pour toi Como é possível não saber Comment est-il possible de ne pas savoir Que eu te quero Que je te veux
Não importa se estou sozinho Peu importe si je suis tout seul Eu não tenho como te esquecer Il n'y a aucune moyen pour que je t'oublie Vagando pelas ruas sem destino Errant dans les rues sans destination Se me perco me encontro em você Si je me perds je me retrouve en toi
Por mais que eu tente lhe dizer Même si j'essaye sans cesse de te dire O quanto eu sinto por você Tout ce que je ressens pour toi Como é possível não saber Comment est-il possible de ne pas savoir Que eu te quero Que je te veux
Como é possível não saber que eu te quero... ? Comment est-il possible de ne pas savoir que je te veux... ?
Spoiler:
Bon, je vais tout casser -_-' Mais j'ai écouté cette chanson tout à l'heure et ça m'a émue... J'explique. Il y a une novela très célèbre au Brésil qui s'appelle Malhação. Eh ben elle dure depuis des années et des années, et y a des tas de saisons avec des acteurs différents, etc. Il y a quelques années, il y a eu dedans des persos qui formaient un groupe de musique appelé Vagabanda et après la chanson du soi-disant groupe (ben oui, c'était un faux, il n'existait que dans la novela ce groupe) a fait du succès, parce que... elle est tout simplement trop belle !
Chantée par le gars dans la novela, elle était déjà très belle. Mais en plus, quand l'une des actrices qui faisait partie du faux groupe, et qui elle est vraiment devenue chanteuse, la reprend, ça donne quelque chose d'encore plus beau... Elle s'appelle Marjorie Estiano la chanteuse, et a fait un certain succès au Brésil je crois. Quand je pense qu'elle jouait la méchante qui voulait piquer le chanteur à sa petite copine dans la novela xD
Et puis, hum, désolée, je n'ai pas trouvé meilleure vidéo pour poster la chanson, alors bon... Sailor Moon quoi xD
Carolyn McKinnon Modo
Nombre de messages : 532 Humeur : Happy Citation du moment : Time is sex baby Date d'inscription : 14/12/2006
Nombre de messages : 1555 Age : 32 Humeur : Cupido sucks. Citation du moment : Then, I'll go back and we'll pump it up. Date d'inscription : 16/07/2006
Mais il y a aucun lien entre le fait que ce soit mélodieux et les paroles (en plus tu as mis la traduction et les paroles sont plutôt bien), enfin bref
Taylor Jackman
Nombre de messages : 350 Humeur : Pensive. Citation du moment : Aux yeux de l'univers, nous sommes tous des amibes dans la même flaque d'eau. Date d'inscription : 20/01/2007
Très bon choix pour "This is me" Taylor (y) (y'en a une qui a regardé la 6 ier aprem?) Bah moi j'ai pas eu besoin de chercher la voix de Carolyn hein ^^'
James Potter
Nombre de messages : 350 Humeur : Pensive. Citation du moment : Aux yeux de l'univers, nous sommes tous des amibes dans la même flaque d'eau. Date d'inscription : 20/01/2007
Allez, je relance le sujet... Bon la vidéo ne sert pas à grand chose, mais on trouve pas les chansons du groupes sur Deezer... -_-
Alyson Avenue, avec leur chanson When Dreams Fall Apart... J'aime bien ce qu'Anette faisait avec eux, même si je trouve que Nightwish lui va mieux... =D Bref, profitez-en, pour ceux qui ne connaissent pas! ^^
Marlene McKinnon Admin
Nombre de messages : 974 Age : 30 Citation du moment : Early to rise and early to bed makes a man healthy but socially dead. Date d'inscription : 06/08/2006
Bon allez, ça fait longtemps que j'ai pas posté...
Je dois avouer que je suis en mode pop music, et cette chanson je la trouve vraiment trop. =)
C'est Halo de Beyoncé. Ça doit être une de ses seules chansons que j'apprécie vraiment. Je vous laisse en profiter :]
--X--
Remember those walls I built ? Well, baby they are tumbling down And they didn't even put up a fight They didn't even make a sound I found a way to let you in But, I never really had a doubt Standing in the light of your halo I got my angel now
It's like I've been awakened Every rule I had you breaking It's the risk that I'm taking I ain't never gonna shut you out
Everywhere I'm looking now I'm surrounded by your embrace Baby, I can see your halo You know you're my saving grace You're everything I need and more It's written all over your face Baby, I can feel your halo Pray it won't fade away
I can feel your halo I can see your halo I can feel your halo I can see your halo Halo, ooh ooh....
Hit me like a ray of sun Burning through my darkest night You're the only one that I want Think I'm addicted to your light I swore I'd never fall again But this don't even feel like falling Gravity can't forget To pull me back to the ground again
It's like I've been awakened Every rule I had you breaking It's the risk that I'm taking I'm never gonna shut you out
Everywhere I'm looking now I'm surrounded by your embrace Baby, I can see your halo You know you're my saving grace You're everything I need and more It's written all over your face Baby, I can feel your halo Pray it won't fade away
I can feel your halo I can see your halo I can feel your halo I can see your halo Halo, ooh ooh.....
--X--
Perso, j'adore. Enfin pour l'instant. Je vais commencer à détester quand elle passera toutes les heures sur toutes les radios jeun's xD
Carolyn McKinnon Modo
Nombre de messages : 532 Humeur : Happy Citation du moment : Time is sex baby Date d'inscription : 14/12/2006
I got a man with two left feet And when he dances down to the beat I really think that he should know That his rhythms go go go
I got a man with two left feet And when he dances down to the beat I really think that he should know That his rhythms go go go
[Chorus] Does he wash up?Never wash up Does he clean up?No, he never cleans up Does he brush up?Never brushed up He does nothing the boy does nothing
[Repeat chorus] Hey boy how you been I got a thousand lines Where do I begin And I been here, been there Traveling I saw you at the corner My vibe kicked in And two fields I clock you Wearing tight jeans A real nice suit He was smiling like you Was just seventeen I asked him for a dance He said yes please! Take a sip of dancing juice Everybody's onto you Through the left and to the right Everybody hit the rhythm It's on tonight I'm gonna feel the heat within my soul I need a man to take control Let the melody blow you away
Does he wash up?Never wash up Does he clean up? No he never cleaned up Does he brush up? Never brushed up He does nothing the boy does nothing
[Repeat chorus]
Work it out now Work it, work it out now
Do the mumbo Shake it all around now
Everybody on the floor Let me see you clap your hands
I wanna see you work I wanna see you move your body in turn I wanna see you shake your hips and learn
I wanna see you work I wanna see you move your body and turn I wanna see you shake your hips and learn
I wanna see you work it, work it, work it out now
Does he wash up? Never wash up Does he clean up? no, he never cleans up Does he brush up? Never brushed up He does nothing the boy does nothing [Repeat chorus]
And if the man can't dance he gets no second chance
Louise Blakwall
Nombre de messages : 29 Age : 35 Humeur : Bavarde Citation du moment : Un, Deux, Trois, Soleil! Date d'inscription : 15/01/2009
J'en ai plusieurs... >_< Alors, vous aurez les deux, na!
La Première: Tryo, Ce que l'on s'aime, avec le clip, parce qu'il est délirant... ^^
La deuxième, c'est la fameuse Lolita de Kinito! ^^
Paroles de Kinito:
petie blonde oxigéné roulé dans ton maillot séré avec tes cheveux détaché et ton sourir bifluoré
cet été tu va te charger de perdre ta virginité tu test tes capasité pourvu qu'il t'es tous remarqué
refrain: lolitaaaa tu t'balade sur la plage tu t'balade sur la plage tu t'balade sur la plage lolitaaaa tu n'est pas vraiment sage tu n'est pas vraiment sage tu n'est pas vraiment sage lolitaaaa tu façonne ton image tu façonne ton image tu façonne ton image lolitaaaaa t'aimerais bien faire un peu plus que ton age
il a une voiture quel obaine c'est normal il a la trentaine on sent qu'il se donne de la peine il di amène il s'apel KEN le soir venue tu te prépare tu te fait belle pour ton rencart tu a prévue de rentrée tard vas'y barbie c'est toi la star
refrain
sur la plage abandonné coquillage et vieux tarpé ils semblerait bien qu'il t'es laissé tombé mais tu pourra toujours expliquer a tes copine que ta couché d'ailleur elles y sont toutes passé a moins qu'elles t'es baratiné t'as 15 et demi bien tassé
refrain
Marlene McKinnon Admin
Well she's walking through the clouds With a circus mind that's running round Butterflies and zebras And moonbeams and fairy tales That's all she ever thinks about Riding with the wind.
When I'm sad, she comes to me With a thousand smiles, she gives to me free It's alright she says it's alright Take anything you want from me, anything.
Fly on little wing, Yeah yeah, yeah, little wing.
Liliann Evans Admin
Born from silence, silence full of it A perfect concert my best friend So much to live for, so much to die for If only my heart had a home
Sing what you can`t say Forget what you can`t play Hasten to drown into beautiful eyes Walk within my poetry, this dying music - My loveletter to nobody
Never sigh for better world It`s already composed, played and told Every thought the music I write Everything a wish for the night
Wrote for the eclipse, wrote for the virgin Died for the beauty the one in the garden Created a kingdom, reached for the wisdom Failed in becoming a god
Never sigh...
"If you read this line, remember not the hand that wrote it Remember only the verse, songmaker`s cry, the one without tears For I`ve given this its strength and it has become my only strength. Comforting home, mother`s lap, chance for immortality Where being wanted became a thrill I never knew The sweet piano writing down my life"
"Teach me passion for I fear it`s gone Show me love, hold the lorn So much more I wanted to give to the ones who love me I`m sorry Time will tell (this bitter farewell) I live no more to shame nor me nor you
And you... I wish I didn`t feel for you anymore..." A lonely soul... An ocean soul...
Carolyn McKinnon Modo