L'hémorragie de tes désirs S'est éclipsée sous la joue bleue dérisoire Du temps qui se passe Contre duquel on ne peut rien
Être ou ne pas être Telle est la question Sinusoïdale De l'anachorète Hypochondriaque
{Refrain:} Mais tu dis Mais tu dis Que le bonheur est irréductible Et je dis Et il dit Que ton espoir n'est pas si désespéré A condition d'analyser Que l'absolu ne doit pas être Annihilé Par l'illusoire précarité De nos amours Destitué(e)s Et vice et versa
Il faut que tu arriveras A laminer tes rancoeurs dialectiques Même si je suis con ... ... vaincu que c'est très difficile
Mais comme moi, dis toi Qu'il est tellement plus mieux D'éradiquer Les tentacules de la déréliction Et tout deviendra clair
{Refrain:} Mais tu dis Mais tu dis Que le bonheur est irréductible Et je dis Et il dit Que ton espoir n'est pas si désespéré A condition d'analyser Que l'absolu ne doit pas être Annihilé Par l'illusoire précarité De nos amours Destitué(e)s Et vice et versa
D'où venons nous? Où allons nous? J'ignore de le savoir Mais ce que je n'ignore pas de le savoir C'est que le bonheur Est à deux doigts de tes pieds Et que la simplicité réside dans l'alcôve Bleue, et jaune, et mauve et insoupçonnée De nos rêveries Mauves et bleues et jaunes et pourpres Et paraboliques Et vice et versa
{Refrain:} Mais tu dis Mais tu dis Que le bonheur est irréductible Et je dis Et il dit Que ton espoir n'est pas si désespéré A condition d'analyser Que l'absolu ne doit pas être Annihilé Par l'illusoire précarité De nos amours Et qu'il ne faut pas cautionner L'irréalité Sous les aspérités absentes Et désenchantées De nos pensées iconoclastes Et désoxydé Par nos désirs excommuniés De la fatalité Destitué(e) Et vice et versa
Marlene McKinnon Admin
Nombre de messages : 974 Age : 30 Citation du moment : Early to rise and early to bed makes a man healthy but socially dead. Date d'inscription : 06/08/2006
I’m taking a ride off to one side It is a personal thing. Where ? When I can’t stand Up in this cage I’m not regretting.
I don’t need a better thing, I’d settle for less, It’s another thing for me, I just have to wander through this world Alone.
Stop before you fall Into the hole that I have dug here, Rest even as you Are starting to feel the way I used to, I don’t need a better thing (Just to sound confused) Don’t talk about everyone, I am not amused by you.
I’m gonna lose you, Yeah I’m gonna lose you If I’m gonna lose you,
I’m gonna lose you, Yeah I’m gonna lose you If I’m gonna lose you I’ll lose you now for good.
Lenny Nightwing
Nombre de messages : 114 Age : 35 Humeur : Solitaire... Citation du moment : Car sans rire c'est plus facile de rêver à ce qu'on ne pourra jamais plus toucher... Date d'inscription : 14/10/2008
Et si j'étais né en 17 à Leidenstadt Sur les ruines d'un champ de bataille Aurais-je été meilleur ou pire que ces gens Si j'avais été allemand ?
Bercé d'humiliation, de haine et d'ignorance Nourri de rêves de revanche Aurais-je été de ces improbables consciences Larmes au milieu d'un torrent
Si j'avais grandi dans les docklands de Belfast Soldat d'une foi, d'une caste Aurais-je eu la force envers et contre les miens De trahir: tendre une main
Si j'étais née blanche et riche à Johannesburg Entre le pouvoir et la peur Aurais-je entendu ces cris portés par le vent Rien ne sera comme avant
On saura jamais c'qu'on a vraiment dans nos ventres Caché derrière nos apparences L'âme d'un brave ou d'un complice ou d'un bourreau? Ou le pire ou plus beau ? Serions-nous de ceux qui résistent ou bien les moutons d'un troupeau S'il fallait plus que des mots ?
Et si j'étais né en 17 à Leidenstadt Sur les ruines d'un champ de bataille Aurais-je été meilleur ou pire que ces gens Si j'avais été allemand ?
Et qu'on nous épargne à toi et moi si possible très longtemps D'avoir à choisir un camp
Arthur Weasley
What will you do when you get lonely With nobody waiting by your side You've been running and hiding much too long, You know it's just your foolish pride.
Layla, you got me on my knees. Layla, I'm begging darling please. Layla, darling won't you ease my worried mind.
Tried to give you consolation, Your old man won't let you down Like a fool, I fell in love with you, Turned the whole world upside down
Let's make the best of the situation Before I finally go insane. Please don't say we'll never find a way And tell me all my love's in vain
(Excusez moi je n'ai pas pu mettre le lecteur exportable de deezer ou mettre directement la vidéo par lecteur explortable je ne sais pas pourquoi d'ailleurs :s )
Carolyn McKinnon Modo
Nombre de messages : 532 Humeur : Happy Citation du moment : Time is sex baby Date d'inscription : 14/12/2006
They see me mowin' My front lawn I know they're all thinking I'm so White N' nerdy
Think I'm just too white n' nerdy Think I'm just too white n' nerdy Can't you see I'm white n' nerdy Look at me I'm white n' nerdy! I wanna roll with- The gangsters But so far they all think I'm too white n' nerdy Think I'm just too white n' nerdy Think I'm just too white n' nerdy I'm just too white n' nerdy Really, really white n' nerdy
First in my class here at M.I.T. Got skills, I'm a Champion of DND MC Escher that's my favorite MC Keep your 40 I'll just have an Earl Grey tea My rims never spin to the contrary You'll find they're quite stationary All of my action figures are cherry Steven Hawkings in my library My MySpace page is all totally pimped out I got people begging for my top 8 spaces Yo I know Pi to a thousand places Ain't got no grills but I still wear braces I order all of my sandwiches with mayonnaise I'm a whiz at minesweeper I can play for days Once you see my sweet moves you're gonna stay amazed, my fingers movin' so fast I'll set the place ablaze There's no killer app I haven't run At Pascal, well, I'm number 1 Do vector calculus just for fun I ain't got a gat but I gotta soldering gun Happy days is my favourite theme song I can sure kick your butt in a game of ping pong I'll ace any trivia quiz you bring on I'm fluent in Java Script as well as Klingon Here's the part I sing on
They see me roll on, my Segway! I know in my heart they think I'm white n' nerdy! Think I'm just too white n' nerdy Think I'm just too white n' nerdy Can't you see I'm white n' nerdy Look at me I'm white n' nerdy I'd like to roll with- The gangsters Although it's apparent I'm too White n' nerdy Think I'm just too white n' nerdy I'm just too white n' nerdy How'd I get so white n' nerdy?
I've been browsing, inspectin' X-men comics you know I collect 'em The pens in my pocket I must protect 'em my ergonomic keyboard never leaves me bored Shopping online for deals on some writable media I edit Wikipedia I memorized Holy Grail really well I can recite it right now and have you ROTFLOL I got a business doing websites When my friends need some code who do they call? I do HTML for them all Even made a homepage for my dog! Yo! Got myself a fanny pack they were having a sale down at the GAP Spend my nights with a roll of bubble wrap POP POP! Hope no one sees me gettin' freaky!
I'm nerdy in the extreme and whiter than sour creme I was in AV club and Glee club and even the chess team! Only question I ever thought was hard Was do I like Kirk or do I like Picard? I spend every weekend at the renaissance fair I got my name on my under wear!
They see me strollin' They laughin' And rollin' their eyes 'cause I'm so white n' nerdy Just because I'm white n' nerdy Just because I'm white n' nerdy All because I'm white n' nerdy Holy cow I'm white n' nerdy I wanna bowl with- the gangsters but oh well it's obvious I'm white n' nerdy Think I'm just too white n' nerdy Think I'm just too white n' nerdy I'm just too white n' nerdy Look at me I'm white n' nerdy!
Lenny Nightwing
Nombre de messages : 114 Age : 35 Humeur : Solitaire... Citation du moment : Car sans rire c'est plus facile de rêver à ce qu'on ne pourra jamais plus toucher... Date d'inscription : 14/10/2008
Simple et facile comme une armée de blondes, La lumière les habille comme le soleil sur le monde Simple et facile comme les femmes de James Bond Leurs talons les aiguillent à 10 kilomètres à la ronde
Lova Lova Lova, tes combos combos de pas Du haut de ton cheval fou, les mettent tous à genoux Lova Lova Lova, des centaines de filles comme toi Sans tabou, sont en haut du cheval fou
Dress code red... (Dress) Dress code red...
(Champagne pour Madame ? Campagne pour Monsieur ! I turn you on ! This is the new Cabaret !)
Simple et facile comme une armée de blondes, La lumière les habille comme le soleil sur le monde
Lova Lova Lova, tes combos combos de pas Du haut de ton cheval fou, les mettent tous à genoux
Lova Lova Lova, des centaines de filles comme toi Sans tabou, sont en haut du cheval fou
Dress code red... (Dress) Dress code red...(red)
(Lova Lova Lova)
(Mesdames et Messieurs ! Ladys and Gentlemans ! My underwear is end ! Bonsoir !)
(This is) This is the New cabaret ! Dress code red...(red) Dress code red... (Dress) Dress code red...
(Lova Lova Lova... Lova Lova Lova...)
James Potter
Nombre de messages : 350 Humeur : Pensive. Citation du moment : Aux yeux de l'univers, nous sommes tous des amibes dans la même flaque d'eau. Date d'inscription : 20/01/2007
I'm not a perfect person There's many things I wish I didn't do But I continue learning I never meant to do those things to you And so I have to say before I go That I just want you to know
I've found a reason for me To change who I used to be A reason to start over new and the reason is you
I'm sorry that I hurt you It's something I must live with everyday And all the pain I put you through I wish that I could take it all away And be the one who catches all your tears Thats why i need you to hear
I've found a reason for me To change who I used to be A reason to start over new and the reason is You
and the reason is You [x3]
I'm not a perfect person I never meant to do those things to you And so I have to say before I go That I just want you to know
I've found a reason for me To change who I used to be A reason to start over new and the reason is you
I've found a reason to show A side of me you didn't know A reason for all that I do And the reason is you